heyy

hittade en gammal bild på mig och lingli från faddergalan förra året (?)
och eftersom jag var med henne idag passade det bra med en bild på oss. har ingen

kamera med blixtt så tar nästan aldrig med mig kameran när jag ska någonstans längre hah..måste inköpa en ny snart, innan våren då jag kommer vara i stort behov av en kamera. yaya. förr umgicks jag och L jätte ofta,sen blev det bara på onsdagar när de va sång, men nu kommer vi verkligen ta tag i det och umgås mycket igen..haha! det gillas verkligen.

btw,blir GALEEEEN på min fula blogg nu seriöst ;s brb


Kommentarer
Postat av: bella

din blogg är INTE ful! den är fin och bra, du skriver om allt möjligt vilket är grymt :)<3



va kul att ni ska ta tag i det och vara mer :D hihi puss

2010-03-15 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0