if you can dream it..it's true.. ;)

vaknade precis upp igen,somnade för en stund sen men gick som de gick. tror mitt huvud ska sprängas.varför sättter jag mig vid datorn då tänker ni antagligen,och jag har faktiskt inte något rimligt svar alls på det. ja bara kände på mig att danny skulle ha ett uppträdande i närheten av stockholm/örebro i maj o det var nog därför jag satt mit här för att se om jag hittade något om det.. tråkigt att dom inte har någon turne upplagt,synd!

uppdate:22maj 2010 ska dom spela . Erik matte & dannyboy.  mot sthlm någonstans o jag bara känner en sån lycka , mitt i natten med denna huvudvärken kan de ju inte bli bättre. frågan är hur jag ska få tag i pengar, men ja ja dit måste vi tjejer ? SIF - somehow we make it,alrigh ?

nu ska jag sova vidare..en riktigt skön sömn till jag vaknar kan jag lova efter detta besked. haha. kan ju alltid drömma att det blir av , men varför skulle en sån tanke slå mig,och varför skulle de finnas ett datum om jag inte ska vara just där? JAG LÄNGTAR.

with love/feliciasaucedo

feliciadanny,eriksara,mattiasbella.
bilden är från 2009.08.23. bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill också träffa emd jag ska gifta med mattias kram <3<3<3

2010-03-23 @ 14:41:57
Postat av: Anonym

VI MÅSTE DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT innan ja dödar mig själv.<3 :D:D:D:D

2010-03-23 @ 22:31:21
Postat av: saarraaa

Å^ÅÅÅHHHHHHHHHHH. vi måste DIT :O

EMD - SIF inget slår oss.

fyyfan <3

2010-03-24 @ 20:26:17
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0