remember me

hej! back to school today. gjorde engelska provet och ehm..hoppas jag får G iallafall. glosorna o det gick ju men verben kan ta sig. iallafall,efter skolan drog jag in till stan med nessa och på något sätt lyckas vi alltid vilja ha lika dana kläder.gulligt, kan gå omkring som vi gjorde förra året igen :) efter det drog vi till bergakungens proffisionella bio och såg Remember me. (twilight grabben" edward." )det första jag gjorde var nästan att gråta där i början o nästan i slutet me. otroligt braa film, riktigt bra gjord men man blir besviken på lite händelser kankse. antagligen för man inte vill att det ska vara så,men riktigt bra ändå. så har ni inte sett, SE

och nu kom jag precis hem får se om det blir nessa ikväll but i guess not , ska sova ganska tidigt med efsm vi har läsförståelse & hörförståelse i engelska imorn * succck*   pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0