JAG GEMFÖRDES MED HILARY DUFF!!

för typ 1år sen sa alla jätte ofta att jag var lik hilary & blev alltid lika glad,eftersom att hon är en av mina förebilder, och så otroligt fin o jajaa, iaf.. på bussen förut idag så satt ett gäng typ 14-17 åringar vid " fyrasätena, på båda sidor, runt mig och snacka om att ja var ju så jäävla lik någon.. sen sa en "HILARY DUFF NI VET LIZZIE MCQUIRE," o alla bara juuust de exaakt o hahaa.. lite kul faktiskt ;)



Fast jag själv, ser ingen likhet utan hon är till motsats till mig sjukt fin... men skulle verkligen inte tacka nej till att se ut som hon om man säger så ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

aldrig tänkt på förr men ni är skitlika :-o men kankse inte just på dom bilderna men i verkligheten o allt tvillingar typ xD

2010-03-12 @ 22:57:42
Postat av: s

du är finare än henne,modell! <3

fast ändå är ni lika haha :o

måstte träffas snart assooo :O

nått emd gig men e så långt kvar så innan ??

2010-03-12 @ 23:13:47
Postat av: jessi

hahaha trodde fan det var hon på det kortet du va xd <3

2010-03-13 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0