delar med mig av en mardröm !

hur ofta brukar man berätta om sina drömmar i en blogg ..? jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar men dessa glömmer jag inte.

När jag såg Freddy krueger, terror on elm street med johannavar jag livrädd,läskigaste filmen jag sett faktiskt.haha , iaf på natten sen när jag sov drömde jag om att vi var på en båt,och Freddy krueger var på båten,och jag var livrädd .. sen följde han efter mig och plötsligt hade han en annan persons röst typ,och bara " jag har 200 kr, kom vi går och köper något.. och då var första gången jag kollade in i ögonen på "freddy" och upptäckte vem det egentligen var. shit, de var verkligen en sjuuuuk dröm, och hemsk, fyfan. sen efter det har ajg drömt den drömmen igen,fast inte på en båt och att han jagar mig och jag kan aldrig vara säker, han kan dyka upp exakt VAR SOM HELST! till och med vaknat gråtande,för jag trodde han var där.

"ready or not,here i come "

Kommentarer
Postat av: sabina

Svar; haha jaaao!

2010-05-15 @ 11:34:49
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: saraaa

fyfan! hata marddrömmar :o

2010-05-15 @ 12:50:28
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: J

aw felicia :( hes not for reall Hahhaha(L) missu<3

2010-05-15 @ 15:36:17
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ready or not, here i cooooooooooome oh ohoh lite oh oh oh

2010-05-15 @ 16:53:18
Postat av: Anonym

han är värsta fin ändå:) är kär i han /emma

2010-05-16 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0