patetisk grupp


haha, det finns en grupp på ca 20 medlemmar på facebook där gruppnamnet är: "NEJ,NI HETER INTE SAUCEDO I EFTERNAMN." jag gick med för att skriva att det gjorde jag visst,men dom där tjejerna verkade gå till för stor överdrift så efter att jag sagt mitt gick jag ur gruppen igen, och nu är jag med i för många grupper så kan inte gå med igen. synd..! men iallafall, dom tar det dära jätte seriöst och jag förstår inte ritkigt vad dom har emot E.M.D. fans M.M , för något klickar ju inte ? hade dom  tyckt att de var okej att alla fans gillade personerna olika mycket och hade olika relationer till dom och om dom hade accepterat att fans faktiskt kan känna o heta va dom vill så borde dom inte lägga ner tid på en sådan grupp ? jag menar, låt dom som tror att dom är gifta med honom tro det, vad stör det er ..förlorar ni kärlek från han,eller vad är de ni går miste om ..? i don't get it at all,tycker bara de var en jävligt patetisk grupp , och jag känner till och med några som är medlem där but i don't care, tänk lite mera nästa gång säger ajg bara !ja mår inte precis dåligt av de, en kul grej så därför hoppas jag att alla vi i saucedo släkten blir större o större så vi kan driva flera avundsjuka fans till vansinne!  HAHA LOATS OF LOVE//LizzieSaucedo

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så patetiskt.....

2010-05-16 @ 01:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0