blandat

hej! så sjukt seg i halsen och vill bara försvinna eller något. jag hatar när det inte går att sjunga och knappt prata? tycker synd om mig själv.. blev tvungen att åka in till apoteket i stan& köpa esperitox elr vad det heter,för halsen ni vet.. så jag skolka inte om någon trodde det. däremot så mötte jag även upp Erica och vi drog till stadsbiblioteket och bang .....bengans! och nordstan o.s.v. you always make me smile segerstedtti haha! vi slog nog lite smått sönder varandra och retades som in i helvete, de där e erik och lala. hahaha, syskonkärlek assa! e man segerstedtsaucedo. så är man!

" är det någon som ska få backstage,så är det ni . "

ja tar en liten blogg pausis nu för imorgon så ska jag dra in till stan med mami & möta min fina syster tror jag. runt 12, och sen ska jag spendera hela helgen hemma hos erica. jag tror även att marika kommer och är med oss !:D♥  vi ska förmodligen se på massa idol,käka ostpopcorn,drica cola. ut o fota kanske ?! hade funderat på sthlm från början,men den idén sket sig. syyynd. men de kommer fler chanser- tack vare oss...dock när skivan släppts : P den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge som man brukar säga !

sen ska jag plugga as mycket om rolling stones ,and shit like that. lära mig låtar o jaja, har fullt upp i helgen tack vare att jag är sjuk hela tiden. synd. så de blir ju rätt mycket " ta igen!" . men vi hörs, när jag har tid för bloggen igen. .. om några dagar eller så, får se.  

måste även visa bland de finaste låtarna enligt mig right now.. åhhhhh  döda mig!

så länge hoppas jag att ni får några fina dagar
& fokuserar på alla möjligheter som finns. love ////// me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0