saucedosar




att beskriva dig har aldrig varigt så här svårt ..
men heller aldrig enkelt.

plötsligt känns det som att alla ord är helt slut, och att jag inte vet alls vad jag ska säga. jag hatar känslan att inte kunna förklara, men när de gäller dannis, har de aldrig varigt så enkelt. Jag är iallafall så sjukt tacksam att jag har honom, och så sjukt stolt över att bara veta om en människa som han. det finns ingen annan, som vill alla så väl, som har ett så stort hjärta och med sin musik förmedlar en sån fantastisk känsla. tack tack tack,för allt du gör. allt du är, allt du säger ..allt! tack,för att du får mig att vilja vara JAG när jag är med dig,tack för att du ger mig vad jag behöver, den där känslan att få känna mig stark. tack för att du får mig kämpa,orka. för att du tror på mig.för att du har gjort mig till en positivare människa,och helt enkelt för att du har gjort mig till den jag är idag. utan dig,hade jag felicia aldrig varigt den felicia jag är nu,och det finns så otroligt mycket saker jag skulle kunna tacka dig för,men orden räcker inte till & jag vill bara ge tillbaka allt,du gör för mig.  jag försöker verkligen! men du bara tackar ännu mer,haha det är sjukt. men guess that it's the way saucedosar works. haha, det är så mycket mer än "bara en idol" utan jag skulle inte klara allt utan dig.. det vet du. TACK,min förebild.  i love you .






hahahah danis försöker hålla sig från skratt & ja tror inte ja är lika bra på de








haha,var typ över 30 bilder på oss.men detta får räcka, som ni ser e dom flesta helt störda. but i love it anyway..! på bilder brukar man inte kunna fånga dom bästa ögonblicken,men det är ändå stillbilder,stillbilder från där jag är som lyckligast. with you, danny and  you know that, we know it so well,both of us. . <3 fast mina ord är ingenting gemfört med dinaaaaa :( uh. TACK igen

Kommentarer
Postat av: Annelie

fina bilder :) syns verkligen att du är lycklig! (L)

2010-09-07 @ 17:31:21
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Li

Mina fina Saucedosar som jag älskar as mycket! <333



Sv: Alla auditions ska vi ju lätt se! :D, går det bra om jag ringer hem till dig ikväll btw? haha.<3 & DU SKA SÖKA DU MED! För det har jag bestämt :D. För när jag söker kommer jag inte ens gå vidare :)). Hihi! LOVE YOUUUUU!

2010-09-07 @ 17:45:40
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: marika

2010-09-07 @ 19:50:24
Postat av: marika

sååå söta ni är tillsammans :) <3

2010-09-07 @ 19:51:46
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: marika

hahah bild nummer 4 underifrån, de är en katt över danny :P <3 dom är lika, hahah skoja. xD

2010-09-07 @ 19:52:48
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är världens vackraste tillsammans! jag älskar verkligen allt han gör för dig och att han får dig att må så bra. :D<3 man ser och i know that you are so happy, love

2010-09-08 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0