lör,sön,mån,tis! ( 23,24,25,26 april!)

(tar igång bloggningen nu,haha! PÅ TIDEN! :) )
I lördas åkte jag från stockholm runt 15, framme i gbg vid åtta tiden.. Mamma fyllde år så slängde iväg ett samtal till henne också. Tråkigt att jag missade att fira hennes födelsedag,men dom hade ialf haft de mysigt med bowling och massa sånt dära. Mötte ialf upp erica på stationen vid åtta, och drog till partille och mötte upp Li,Sandra och Emma !! Grillade och hade det jättemyisgt! jag och li var assjobbiga och målade på alla på natten och jag ramlade ur sängen ett tusentals gånger. skönt. fick blåmärke på höften och benet.lika bra det.

Söndagen Åkte jag,Li,Erica och rojjan till liseberg. li fixade gratisbiljetter och inträde osv,tack för det<3. åkte lite karuseller och hade det jättemysigt! Toppendag cheyer!!
Efter det följde jag med li hem och så grillade vi,spelade kort och dunkade massa musik med hennes kusin och hans kompis. gangsta paradise!!!!1 Sov över och nästa dag åkte jag och lämnade li vid centralen. bläsh </3.
sen blev det hem och sova och upp tidigt på tisdagen och åka med mamma till min systers nya lägenhet, och hälsa på där. fett fint var det! Malte var sååå söt min älskade bebis. hihi! mosters knas! man kan ju inte annat än bli glad av honom!  satt och myste med han flera timmar, gick till vattnet och solade och sen gick vi till möl.term och mötte upp erica...! Vi åkte mot halmstad och träffade tjejerna osv och kollade på ngt förband och sen körde danny solo flera låtar! gamla godingar som hey och tokyo också. fett! o cassandra..dog, så himla fin alltså..! världens bästa! Konserten var jätte bra verkligen. hans dansare var också med och han gav allt.  love it! fin fina blickar och jag och erica ska självklart vara elaka. TROOO.. haha man ba danny ;'( härmade även hans målbrottsröst så han börja skratta när han skulle forsätta prata, ye like always,vi e så snälla så. kul o se hur galna alla nya fans var, sånna som ba stog o skrek skrek skrek man bara aw :) . jätte gulligt! Träffade danny en snabbis efterallt och sen åkte vi hem glada, billig dag och fett värd trotts att jag knappt träffade honom,men what to do..? Han var jättetrött, så har full förståelse till att han inte orkade hänga bland alla. haha! Jaja! hängde sedan med erica hem och sov och fixade värsta planerna.. <3 Kärlek på Danny,kärlek på erica för att hon följde med,på alla fina tjejer vi hängde med där, och emma, som anordnade en grym konsert. yeye, LOVELOVE!!!!!!
tack för alla dessa dagarna peeps.  tycker om er alla ! PUSS
det värsta med dig,är att det bara finns en som du .. <3
länge sen man såg danny solo så förutom runt mello o de då..så de va fett kul också! Wihuu,.men de ska ju va hela emd. haha yeye, hejdåååååååå o acceptera mitt usla bloggande,har ju faktiskt ingen data nu. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller verkligen inte med om att de ska va med hela EMD! Danny är stjärnan och absolut bäst solo! Jag var och såg han i Halmstad och han är sååå asgrym när han får äga scenen själv! Vill du se de andra två, be dem köra solo också då lr be dem åka runt och köra duett!

2011-04-28 @ 09:19:24
Postat av: erica

ÄLSKAR DEJ! <3

måste ta tag i våra pllaaaaaaans nu va! :O

2011-04-28 @ 12:22:14
Postat av: Vickan

Det är en FÖROLÄMPNING mot Danny att säga att hela emd ska vara med! Herregud, efter att ha sett honom solo c:a 10 ggr nu så är det ingen tvekan! Han är sååå grymt bäst! Det märkte jag förresten redan efter första gången han sjöng solo. Världsklass på den killen och slösar han bort mer tid på boybandet igen, så är han dum! Helst ska han ju sticka utomlands där han blir uppskattad på rätt sätt!

2011-04-30 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0