Jedward är från sverige kram john

HAHAHAHAHA sitter här och DÖR av garv. Anna berättar hur roliga saker som helst och  mina skrattatacker väckte nyss min mamma. illa! Men herregud. HAHAHAHAHAHAHAHA. "tänk er två galna nittonåringar med kraftig irlänsk dialekt där meningarna förmuleras i en hastighet som skulle kunna ge valfri rymdraket mindervärdeskomplex. Lägg sedan till minst ett "cool" i varje mening och ha överseende med att svaren inte alltid hänger ihop med frågan så har ni ett hum om hur 30 minuter med Jedward kan vara"
En fråga var om hur en drömdejt skulle se ut för john (alltså,typ..på stranden or what so ever) och john svarar " John: Min drömdejt är väldigt söt och  har ett fint leende, fina ögon och vet vem hon är. Och så är hon från Sverige" ALLTSÅ hahaha. vilken perfekt dejt john. Rolig kille. HAHAHA . och Edward "Ibland börjar jag berätta för John vad jag har gjort under dagen och då svarar han "Jag vet, för jag var brevid dig" och sen massa annat kul som jag GARVAR sönder åååååt. HAHA. så jävla glad nu. OMG. kärlek. tack anna.
Ibland börjar jag berätta för John vad jag har gjort under dagen och då svarar han "Jag vet, för jag var brevid dig"
säger edwardmassa annat kul som jag siter och garvar sönder åt. och sen är jag glad också. VÄLDIGT glad. kärlek. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaahah, jag hade inte läst den innan så satt verkligen o garva själv haha

2011-06-21 @ 04:41:04
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

tänk att jag hittade ett inlägg då jag länkade denna blogg i somras, och nu har man hittat tillbaks :D

2011-06-21 @ 17:17:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du han mena dig på tjejen från sverige?

2011-06-21 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0