inte okej!

Du vet själv vem du är min vän & kan börja med att säga att NEJ jag är inte sur på dig, men tänk efter. jag frågade flera gånger om vi skulle se en person tillsammans & du sa att du inte skulle dit osv, men sen laddar du upp bilder på att du var där osv, & jag har aldrig träffat han vilket du vet lika väl som jag att jag vill.. o vi brukar faktistkt ställa upp för dig men.. & varför jag inte skriver ditt namn,är för att ingen annan behöver veta, det räcker med att vi vet hur det ligger till med de dära, o de e bara töntigt att t.ex bråka över.. men whatever, now we know how it is.. loveu anyway ;)


och bella jag längtar efter alla spelningar me dig & även med sara på EMD osv. fan va nice de ska bli..! har saknat den tiden vi tre plus emd som in i helvete, & sen har jag saknat tiden när vi alltid träffa världens bästa idoler 2009, våra underbara minnen och allt...nu börjar de likna någonting igen , känner jag! vår sommar gonna be Great!

en bild några örebro-emd fans tog på oss i somras, haha ful smygfoto
bild men minnen som är bäst. älskar den här dagen,oslagbar yes! <3
det e så de ska va


haha, lycka!

Kommentarer
Postat av: saaraa

kan ju inte mer än att säga att jag saknar allt, er och ja . som fan. alltså obeskrivligt mycket.

men snart är vi igång igen ? <3



älsakrdej. ses i helgen, längtar <3

2010-04-25 @ 13:20:42
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: belvis=)

HAHAHA örebro var så fucking amazing! man kände sig som en kändis om inte annat. saknar allt det där <3 även om det intte kan bli som det var förut så kan det ju alltid bli något liknande, antingen bättre (?) hehe. puss på dig min vän! älskar och saknar dig.<3



vill även tilläga att jag hade söt tröja på bilden

2010-04-25 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0