uhuuuu börjar bli tröttsamt

jag kan sitta här och skriva om hur deppig jag är, om hur mina ögon rinner och hur mycket jag hatar att städa. jag kan skriva att jag inte mår bra,men mår man bättre av det? blir det städat för det & söutar ögonen rinna för det? nej,inte precis. jag är trött på alla som bloggar om " life sucks" hela tiden. det är inte sånna bloggar man vill läsa.visst, man skriver för att man själv känner det men man blir ju trött o sjuk i huvudet över att se hur dåligt alla mår hela tiden. ( De är okej,enligt mig..om det finns gränser)visst tycker man synd om dom till en viss gräns men ändel överdriver faktiskt för mycket, inbillar sig att situationen är tio gånger värre än vad den faktiskt är. ush vad trött och slut man blir!

ingenting är omöjligt,det har man fått bevisat och bekräftat flera gånger om så varför inbilla sig själv att det inte funkar? klart som fan det gör, hur kan du annars vakna upp varje dag?  hur orkar du annars sova,eller leva? det är bara att ta tag i det, göra något åt det & försöka göra allt annat än att låta sig själv fastna i något för man har alltid ett annat val, man kan gå sin egen väg. DU kan göra det. DU bästemmer över dig själv.ingen är för svag för att gå sin egna väg,endel är bara för fega för att bevisa det. remember that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

önska jag kunde hjälpa dig städa, och det hade jag gjort om jag fick imorn!



ps. om man inte vill läsa dom bloggarna som skriver om deppiga saker behöver man inte göra det heller.

2010-08-13 @ 19:41:47
Postat av: jotte

bra text och bra skrivet kram jotte

2010-08-13 @ 19:44:20
Postat av: jotte

bra text och bra skrivet kram jotte

2010-08-13 @ 19:44:36
Postat av: Anonym

har du haft ngn otur denna fredagen då ? :P

2010-08-13 @ 20:06:06
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0