JUL LOV!


hej! nu är jag precis hemkommen från en späckad dag med konserter inför hela skolan..! ny musiks ettor tvåor och treor körde tillsammans och det var ju ...fint. hahaha, nåväl nu är det jullov & de känns sjukt bra ! slingrar in två bilder som togs för någon sekund sen också. eftersom att jag är så tjock o  ful, har fett hår (Trotts att jag duschar VARJE dag) har grå utväxt, osv så måste jag ju dela med mig av de fula till mina söta läsare. hihi ♥

fast egetligen, visst har vi alla våra fel och brister? ingen är perfekt, men man kan lära sig att acceptera att man själv & alla andra ser ut på olika sätt, o det finns ingen grej som säger " såhär ska man se ut". men ärligt talat är jag hellre tjockare än ha någon missbildning! . "  jag är tjock du är ful jag kan banta va kan du? synd. :') o sen att vi är horor, absolut! de stämmer! omg älskar den här känslan så omkring julen alltså. tänk att det brukar va under den här perioden alla är så snälla mot varandra, ger varandra glädje och tar hand om varandra i vanliga fall. känns inte som så i år alltså. Men jag gör de bästa av situationen och när nästa år börjar så kommer varenda idiot vara som borta ur mitt liv.

naaaaaajs. orkar inte offra mer enegi på er nu .
& förövrigt så älskar jag mina vänner o grabbarna
så sjuuuuukt mycket. vore inget utan er
o de er ni som visar mig vägen... tack ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

DU ÄR INTE TJOCK OCH INTE FUL OKEJ?!??!?! DU ÄR SJUKT FIN, OKEJ?!?!? <3

2010-12-21 @ 16:40:06
URL: http://hannalikeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0