27 december

erica och jag bestämde oss för att sova runt 05,00 men 10 minuter senare springer hennes hundar in i rummet och väcker oss. så fort går vi ut och tar 2 pulker (lånar ,av ngn granne?!) och sen går till värsta backen och ska åka. om jag var rädd? ja,livrädd för sånna backar. hörde världens konstigaste ljud som lät att vara ovan oss men lät sjukt högt som en flygande krigsvagn o allt möjligt. scary scary  .. tog nån timmas promenad och pratade om livet :') in och käkade, fixade oss osv osv och sen var det bara ut till stan ,

träffade Anna,Li,Alina,Mia & Hanna i nordstan, bytte julklapp med Li & sprang omkring lite i rean. tror de mest var jag som sprang omkring medan dom andra kollade på ? haha, gah .. iallafall, drog till bengans och ropade emd lite granna och sedan gick vi mot avenyn där vi mötte jonte och hans kompis! haha komiskt om något var ju min och jonathans outfit. haha. pratade och gick omkring o fotade lite granna vid brunnsparken, sedan drog vi tjejer till mcdonalds och där förblev vi dom fyra senaste timmarna .. mycket skratt,väldigt mycket! sen kolla vi i lite mera affärer innan vi drog hem, och nu sover erica bredvid mig som en stock... trevligt :')

har så sjukt kul med er tjejer, så de finns inte. love!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah naaw så söt bild! :D

2011-01-06 @ 03:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0