2 little pics ..

haha, har äntligen hittat sladden till veronicas kamera,som jag har lånat! yes..det var liksom på tiden.  hittade 2 bilder från när jag & bella tog tåget till skövde,från göteborg & vi inte mötte några mindre än knappen,hakim och någon annan programledare..(dagen efter nrj i gbg)dom gjorde ju hela resan på 1&1 ha lv timme helt jävla nicee om man säger så , med deras skämt & dom har lovat att spela e.m.d. på nrj, mycket oftare! hmm..lyssnar dock aldrig på den kanalen,någon som vet om dom har skärpt till sig ? ..


eftersom jag varigt sjuk o typ inte ätit något på fyra dagar så ska jag ner till a.c. i regnet o köpa kycklingsallad nu,med mami men vi höörs senare, promise .. puspspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH så jävla snygga bilder, vart är du på bilden? ser bara danny... HAHAHAHHA så likt!

2010-09-17 @ 16:32:34
Postat av: jonte ek

min farmors styvpappas son känner knappen tror jag kram jonte

2010-09-17 @ 16:39:00
Postat av: marika

fin bild, kul att ja kan se din header också, de brukar ja inte kunna hemma :/ puss

2010-09-18 @ 23:06:57
URL: http://marika1990_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0