2012 jordens ungergång, or what?

jag tror mig fan på att jorden kommer förstörass då! faktiskt. jag har tvivlat fram och tillbaka men just nu är jag bara förbannad, på att allting bara kommer att försvinna sådär. det är så jävla fel. någon som vill bygga ett rymdskepp med mig & bara försvinna här ifrån innan det är för sent?

Mayaindianerna säger 2012 och dom har ju haft rätt medf 99% av naturkatastrofer och allting annat dom har sagt., Hopi säger 2012, Nostradamus säger 2012 &  Edgar Caysey säger 2012.
Solsystemet kommer i galaxens centrum 2012 vilket ger världskatastrofer och liksom, alla dom hära säger 2012. tilloch emd mayaindianerna,som sa det först, och det är det som får mig mest att tro på det faktiskt. jävla 2012 alltså.
i don't wanna cry,jag vill minnas mitt liv & mina underbara dagar föralltid, men nej jag kommer inet äns alltså NEJ


December 21 2012

Bobby C | MySpace Video


alltså fyfan,jag gråter. jag vill i helvete inte att det ska hända. jag är så rädd, det är bara 3 år kvar alltså jag måste njuta av mitt liv nu på riktigt, och jag bryr mig inte om ni tycker jag är konstig. för det är konstigare att inte tro på det egenltigen,eftersom att ALLA dom där säger det datumet. plus att jag har hört att NASA försöker tystna på att den där planeten som absolut INTE får komma mellan solen & jorden ( det betyder jordens undergång!) att den tilloch med kommer synas i år 2010,men den kommer inte nå fram förän 2012. 

försöker kolla igenom så mycket som möjligt och ni anar inte vilken ångest jag har fått.aldrig mått så dåligt av jordens undergång,men försök själva insé vad dett innerbär. alla dagar,allt liv allt udnerbart..bara försvinner? alla människor som kämpar för allt, har kämpat förgäves & allt som alltså nej. & dom som får barn nu osv.deras barn kommer aldrig att få njuta av en jobbig men samtidigt helt underbar ungdom? låter som jag är 2000 år men seriöst. FYFAN jag skulle aldrig vilja gå miste om allt udnerbart jag upplevt.

kom inte närmre din fula planet.

tror ni som mig- jordens undergång? eller tror ni att alla bara har chansat på 2012 i helt ren chansning ?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0