jag är helt efterbliven,omg

hej! skola idag  ..var ganska utvilad oså så de va skönt ändå att komma upp o göra nånting , haha . herregud ni ska bara veta, eftersom jag har ig i no och matte, så på NO lektionerna får jag o andra igbarn som också har det i No & matte jobba matte istället haha, vi dog av skratt så vi satt i de rummet med läraren o pratade om våra gymnasieplaner istället... om vi äns har några? HAHAHAHA gud, så jäkla kul. men ändå bra för vi kommer ju få G i matte då, o hellre G i matte än G i NO eftersom matte är kärnämne, haha.  jajaa, sen kom jag hem för ett tag sen. ska kolla om nån vill hänga med på bio för det skulle inte sitta helt fel. vi hörs sen, eller något.

love.

Kommentarer
Postat av: saaaarraa

värsta fin är din blogg!

íg barn ? hehe, och här kommer man som både ett iv och ig barn ist ;) hhii myyys

köss

2010-04-26 @ 16:57:51
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0