Som femtonåring .. / GRATTIS TILL MIG

 
sista inlägget jag skriver som en liten femtonåring nu. haha! kommer ihåg hur ledsen jag var när jag skulle fylla femton för jag tyckte jag blev så gammal hit och dit. det gjorde verkligen ont inom mig och jag ville inte se alla "Grattis!!!" jag tyckte inte det var något att fira, men sen insåg jag att jag var lika lycklig som femton år, tills året var slut. det hade inte med åldern att göra, utan med året. 2009 kommer alltid att vara ett år som förändrat mig som person,eller fått mig att hitta mig själv mer än tidigare osv,  och det är i den här åldern, då & nu som jag lever mitt liv på riktigt och det vill jag inte gå miste om. jag ska börja mitt liv som 16 åring sjukt bra och jag ska ta vara på lyckan, varje minut för jag vet att allting har ett slut vare sig jag vill eller inte. ush!

jag älskar mitt liv. jag vet att jag inte är så gammal och kanske inte ska vara 100% medveten om allt här i livet, inte äns gamlingar vet allt? men jag vet också att INGEN absolut INGEN ska säga till mig vad som är rätt och fel, och att jag inte vet ännu hur jag känner riktigt och så vidare, för vad jag känner,vad jag är det är äkta.  och jag vet mer om mig själv än vad många gamla människor vet om sig. jag har hittat den personen jag är, redan förra året och som 15 åring fick jag lära känna mig själv bättre inom det. jag är starkare än jag trodde & just nu tycker jag att de känns som att mitt liv som 16 åring kommer bli jättebra!

vill ni nått skit kan ni bara slänga det,för tar inte emot dåliga saker.jag är en positiv tjej, och jag vet att även jag kan vara vilsen men innerst inne vet jag alltid. alltid, att jag har ett val. jag kan göra allt bra & välja vilka känslor jag ska koppla bort. ingenting är omöjligt, och för mig kommer det aldrig bli det heller,eftersom att jag har bestämt mig för det. den här gången,ska jag vinna över allt!  . =)


grattis till mig,för att jag vet vem jag är  och för att jag vet vad jag vill .. men framförallt, för att jag fyller år om 1 timme o 46 minuuutos ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åldern spelar ingen roll för du är bäst ändå! ;) hihi! GRATTIS I FÖRSKOTT!<3

2010-08-20 @ 23:19:25
Postat av: Anonym

grattis ska du ha kalas eller fest då är jag på kram jonte grattis grattis

2010-08-20 @ 23:42:51
Postat av: cassandra

Stort Grattis Till Dig!! ♥ ♥

2010-08-21 @ 00:02:20
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Annelie

GRATTIS! :D <3

2010-08-21 @ 11:23:32
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: saaraa

grattis älskling på födelsedagen! hoppas du får dne bästa födelsedagen ! <3

2010-08-21 @ 11:26:33
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Melinda

GRATTIS FELICIA! <3

2010-08-21 @ 13:54:55
Postat av: Anonym

grattis grattis kram jotte jontes bror

2010-08-21 @ 15:33:14
Postat av: Emilia

du är så otroligt bra vännen! GRATTIS! <3

2010-08-22 @ 13:56:52
URL: http://emiliasmiley.blogg.se/
Postat av: Li

grattiis i efterskott honey! :D <3

2010-08-23 @ 15:51:14
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0