svaaaaaaaar

Emelie från södertälje! (glad att ipnummer finns.)
kan inte dina kompisar stå för sina egna åsikter? fett pinsamt att dom ber en kompis skriva till mig faktiskt. och om vi gör jävligt pinsamma grejer, så är det väl ändå våra problem och inte deras problem? är det rätt att hata en människa för att den gör pinsamma grejer verkligen? vi skämmer bara ut oss själva och ingen annan isåfall,så det är upp till oss lilla gumman. och spelar att dom är med mer än vad dom egentligen är? haha stör ni er verkligen så mycket på vad vi är med om? ( hahahahaha....."inte avundsjuka,fine" )varför äns bry sig om vad vi säger, det har väll ändå inte med er att göra och varför ska ni  äns ägna tid på att hata oss framför allt? när man kan lägga tid på så mycket annat. dom kan leva sitt egna liv istället för att tänka på vårat - " Bara en tanke som kanske är värd att tänka på :) "

Kommentarer
Postat av: Eriiica

HAHAHAHAHA de här va fint :D !

Ip-nummer is dah shit ;)

inte avensjuka? Nej verkligen inte..vi säger så!

Varför ens orka lägga energi på att bry sej så jäkla mycket om va vi gör och får och sånt hära...Skitsamma och vi gör pinsama saker, de är upp till oss och BARA osss.. de är som du säger, dom enda vi skämmer ut är oss själva!! (: och låt för guds skull göra de då..

De här är nästan skrattretande HAHAH

lev era egna liv, stå för era åsikter, va glad för de ni får.. bara en tanke som kanske är värd att tänka på liksom ;) <3



ÄLSKAR DEJ <3

2010-12-03 @ 22:04:18
Postat av: marika

meeen gud , så löjligt ja.

varför ens bry sig om att hata någon som man inte ens känner? asså gud.

2010-12-03 @ 22:12:19
Postat av: julia

bra sagt :)

de verkar ju inte ha mkt i skallen...

2010-12-03 @ 22:36:27
Postat av: Fanny

HAHA alltså ursäkta?! Vi (för jag antar att du syftar på oss) har inte bett NÅGON att skriva något till er?! Vi kan faktiskt stå upp för våra egna åsikter, jag lovar. Jag kan verkligen inte säga att jag hatar er, för jag känner inte er! Vi har aldrig pratat? Jag visste inte vilka ni var fram till för nån vecka sen typ. Vi har ingenting att vara avundsjuka på, för jag skulle inte vilja byta mitt liv med NÅGON annan! Ni ska inte tro så mycket om er själva..;)

2010-12-04 @ 00:15:37
URL: http://fzetterberg.blogg.se/
Postat av: jossan

hahahhahaha. så himla sant, Emelie.

2010-12-04 @ 00:18:55
URL: http://josefinjossan.blogg.se/
Postat av: Carl Martin Lindholm

Ägna dom inte EN ENDA MER TANKE nu felicia nu blir jag arg!!!!!!!

2010-12-04 @ 11:04:06
Postat av: johani

Herregud... Du ÄR verkligen pinsam felicia haha :p

Tro inte så mycket om er sjävla, ni står ganska ensamma i det här.

2010-12-04 @ 11:24:44
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: johani

Och HAHAHAHHA åt att vi skulle störa oss på vad ''ni är med om''. Det är snarare vad ni GÖR som vi stör oss på. Vi är nog med om lite mer saker än ni, no offence.

Sorgligt..

2010-12-04 @ 12:26:10
URL: http://jeksw.blogg.se/
Postat av: Emelie

Se nu tror du ju så mycket om dig själv igen? att folk är advunsjuka på dig och vill ha ditt liv, haha. Och ingen har bett mig att skriva någonting, jag bryr mig inte ett skit egentligen, jag tycker bara det är kul att lägga mig i litegrann för ni tar det så himla hårt haha!

Väldigt bra för dig och alla att veta att jag bor i södertälje också, vad gav det för skillnad? Jag var knappst ute för att vara anonym då hade jag ju inte skrivit mitt namn???

2010-12-04 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0