00:57

hej! now i'm home all alone, haha..!   dagen har bestått av lite mys vid hamnen & sedan shopping in the town,efter det blev det hem till mig och kolla på supersize vs.superskinny. haha goood! tänkte slänga upp bilder från dagen,men så hade jag ingen kamera och har inte tagit några ;ppPPppP. *haha*
nu ska jag se eclipse, har precis fixat den to my new computer (y) hörs imorgon, och förlåt för min dåliga uppdatering. mår inte så bra, och vill bli smal som ni säkert förstog på inlägget innan. godnatt!Puss

Kommentarer
Postat av: blogg.se

GRATTIS!



Du har kommit med på topplistan för minst visade bloggar igår. Hoppas du får några besökare som vill stanna kvar.



MVG



blogg.se

2010-07-28 @ 01:56:05
Postat av: saraaaaaa

var filmen bra ?:) <3

2010-07-28 @ 03:21:05
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0