Midsommar paus ..!

hellu kära vänner..!
haft en liten paus från internet, över midsommar o.s.v. men kan ju berätta att i torsdagsmorgon,drog jag utan en sekunds sömn till Mariestad och möttes på gatan (jag en gång bodde på) av bella & drog raka vägen till bilen, och startade en liten bilresa till Fägre (om det heter så..?) yes, & där firade vi midsommar med hennes familj och lite sådära, var sjukt trött och båda var nog väldigt deppiga redan vid 18 kanske, så vi gick in efter en mysig dag och la oss på soffan och kollade på tv. (somnade!) vaknade 10 nästa dag, så lyckades vända mitt dygn igen iaf!



vi åkte till Mariestad,där vi la oss och solade,drack cola med citron i också,mums & viktigt att veta!. sen åkte jag hem till göteborg och till min syster. där hade dom besök av deras kompisar från ullared, & ett sjukt sött barn med inget vackrare namn än felicia!:)  haha..! sen efter några timmar, om och men så mötte jag upp johanna & vi hade film kväll med the ring 1 & 2, tills någon somnade & japp.. den 27juni så sov jag hela dagen.lika bra det, faktiskt! fast sen kollade vi på en sjukt bra skräckis jag redan sett, sen massa från idol 2009, såg mig själv & bella så glada och lyckliga i publiken så! Yesyes.. saknar 2009,bättre år finns inte,har aldrig funnits och kommer aldrig finnas..! BUT BUT! så nu är bloggandet i kapp igen! hoppas ni har haft en fin midsommar ! PUSS!

Kommentarer
Postat av: belvis

hihi en utav dom bästa midsommarna ever, typ lika bra som förr om jag får be. hahhaa.. :)<3

2010-06-28 @ 12:45:42
Postat av: ssaaaaara

jordgubbar, hihui mummss

2010-07-01 @ 03:06:57
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0