summerfeelings

hej på er ..! Haft en bra dag ? själv har jag bara varigt hemma och sovigt. ingen som väckt mig eller så inte. men hade inget viktigt i skolan,så gör ju inte så mycket.. det luktar sommar & livet leker. älskar detta, sommaren är så mig & jag kan inte må bättre än just nu ! göttt, och om ni känner depp så bara häng ute i fina vädret, låt inga dåliga tankar komma in och believe me it makes things better ..! 

Förlåt för hemskt dålig uppdatering på senaste men det var väl en slags "blogg paus." av något slag, tröttnade på bloggen,designen och everything men nu när det är lite nytt känns det bättre, så ni behöver inte vara oroliga, denna bloggen sviker jag inte !;)

Nu ska jag jallafall äta någon slags frukost och sen kanske dra ut och cykla med mimmi(!!!!!) hur länge har inte vi tjatat om det dära ? nu har vi iallafall cyklar,som min bror och någon lånat ut. great! så se upp för 2 apor i göteborg nu ;) 

HÖÖRS IKV PROISE !!!  with love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0