2 and a half men

chacha bitches ;) har precis snackat med bellsan & shit vad jag saknar henne asså. finns inte ord för det. såg att melodifestivalen final går på tv nu så skiftar mellan det och 2 and a half men, som är så grymt kuul. humor till hög nivå asso . varför jag kollar på mello osså är ju p.g.a ola,eric & salem till mesta dels. hehe
även om jag inte är det minsta nöjd m ed att anna vann ( men de fanns sämre,hon är ändå väldigt begåvad) fast tror inte riktigt hon har chans i eurovision men, jag håller ändå tummarna för jag vill att sverige ska visa hur pass stor del av dom flesta här's liv som består av musik. hade vart mkt bättre då om man skicka iväg nån "flickfavorit" efsm alla deras röster e hel amazing ..

nu ska jag ta mig något att äta, har bara ätit lita på bion idag så är rätt så hungrig. hör kankse sen,annars imorn.. då jag kmr få ig på nationella. synd!  pusss och kram och ja,ska försöka tänka positivt även om skolan * suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0