min dator funkar inte :(

hej! kom precis hem.. har gått tusen mil med mamma idg, haha duktigt! sen har jag en tendens(Som jag inte kan stava tror jag) att överdriva. men det är en annan femma. tog en fika hemma hos syster&mattias också. och lilla pyrlisen var jätte söt som vanligt, saknat den katten som fan, älskar katter (även dig bella) Mmm,ja,precis(mattes röst.)  iallafall.. skulle igentligen shoppat lite idag,men affärerna var stängda när vi kom mot stan,synd! får bli nån annan dag..

nu är mitt mål att må bra, jag ska fan se framgångar och inte motgångar, allt känns tufft ibland,men om jag måste klara mig själv så gör jag det,jag är ganska så van sen förr men något förändrades och blev bättre men det blev som det blev med det, jag skiter fullständigt i skiten som var förr nu & siktar framåt,vare sig du/ni är med mig eller inte, iaf tacksam för då ni hjälpte mig, insé vilket håll jag skulle och det hållet är den ända vägen för mig. så tro som ni vill,hoppas alla insér sitt egna bästa tillslut iallafall,för jag kan tyvärr inte hjälpa mer om vi inte ska till samma håll..

jaja, jag är lyckligare nu,det är bra.. längtar enormt till alla glada dagar som kommer komma. nu ska jag plugga till prov *suck* men det måste man ju det också.. hiih.  min dator är föresten cp fortfarande,därför blir bloggandet som det blir dom senaste dagarna som kommer,om det inte löser sig..

älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0