söndag 28/3

och igår, söndaagg  så åkte vi till centralen tidigt & mötte på nån kille som behövde låna mobil o ringa. synd att vi inte hade pengar,men han köpte 150 kr kompis åt oss för att få ringa några samtal,sjukt snällt av både han o oss tkr jag. haha . iallafall, tog bussen till borås sen & efter aatt ha gått och yrat omkring ett tag kom vi fram till bil-stället ola skulle uppträda på ..

modevisning på det stället osså,herregud vad vi skratta. endel var klädda som ett rent helvete, haha. & japp japp sen kom marika dit också så hon var med oss, nice . sen efter ett tusentals år kom ola & jäklar va underbart. hade saknat hans energi på sceenen och allt som fan & var fortfarande helt ledsen efter att inte följt med till birka innan ? men whatever,allt försvann o de va så jäkla nice.. grymt grymt verkligen! som alltid lyckas vi ;-) hahaha..  en ful sak bara va att ola fråga publiken om melodifestivalen va roliig o jag bara " neeej" hahaha . trodde han sa dålig,synd. så han bara " nehe tyckte du inte den va rolig? ja ba eh va oj ehm.. ja en katt var jag iaf HAHAHA. massa annat osså,men jag lyckas nog med de mesta. haha

träffade även baloo ( peo ) lisebergsvakten så han kom fram o snacka lite osådär, sa något som ja verkligen hoppas att är sant,blir jävlligt glad isf.





sen var det en trevlig signering osv .. han är så sjukt snäll o så härlig verkligen sjukt bra männska!efter singeringen mötte vi på han utanför & hann snacka en stund innan han skulle till centralen. jag är så alive again nu. thanks for this "helg.." haha. synd bara att den är över,that's life. but i will se them again !


more pictures comeees,,, <33

Kommentarer
Postat av: sanna

ni är finast tillsammans gumman glad för dig skull<3

2010-03-29 @ 20:07:49
Postat av: Anonym

jättefina vill också träffa han ni är sötast tillsammans<3

2010-03-29 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0