04;något?

här sitter jag och har kollat på tv och snackat med folk typ hela natten. ska dygna eftersom att jag åker till mareistad runt 11 imorgon och jag säger bara att jag kommer aldrig upp om jag går och lägger mig. eller klart, jag kommer men typ vid 17:00 som det har sett ut dom senaste dagarna. synd! iallafalll så har jag inte gjort speciellt mycket alls idag. var ute på en promenad och så förut, men är rätt så sjuk så annars har jag typ bara suttit som fastklistrad framför tvn datorn och telefonen. haha en sjuklings bästa vänner.



har precis ätit toast och druckit jordgubbsté! mums, ni kanske undrar varför jag äter fyra på natten,men jag har inte ätit tidigare idag,och bättre sent än aldrig..eller vad säger ni ?!

Kommentarer
Postat av: bella

du får din sömn nu katten. FELICIA du ska äta, det är inte bra att du gör sådär..<3

2010-05-13 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0