bad bad uppdate ..!

hejsan på er.♥   haft en bra dag ? jag gick ut med Nessa för några timmar sen, och hade det ytterst trevligt! Vi köpte glass med strössel osv, haha mums va?  men det är ju något som hör till, när sommaren är på väg.. varigt över 20 grader idag, vilket har gjort mig glad. fick bara lite ångest förut,synd! men så går det, insér sakta att det typ var 1 år sen sommaren 09 började. 1 helt år sen den bästa sommaren i mitt liv. jobbigt va? haha. men den här sommaren får jag försöka göra så bra som möjligt iallafall! ;)

superduper söta agnes!


nessa feat. Lizzie


Kommentarer
Postat av: nessa

sv; du får ju inte säga att vi köpte ngt mer, ingen får veta :(



muhahahha cuta vi är!, tack för stunden hihi.

i love you <3

2010-05-18 @ 23:38:49
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/
Postat av: sandra

söta ni är <3

2010-05-18 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0