efter tusen år funkar kameran(!!!!)

Såhär ligger det till: Kameran kan inte visa bilderna på datorn om den inte sitter i i 2 och en halv timma och laddar först. sen kommer kamerabilderna upp, och jag blir jätteglad..satt in dom flesta bilder nu,för det där kommer jag inte orka göra så ofta!*suck*  måste köpa en ny kamera,men min som var så grym...förr?! låter som jag haft den flera år. påtal om det så har jag ju garanti kvar från somras när jag fick den så då borde de ändå gå o lämna in den ?

Föresten,har ni några piercingar och isåfall var ..?
jag Köpte en ny piercing idag, till naveln! haft hål sen femman, och är egentligen ALLDELES för tjock nu men whatever, ska faktiskt skärpa till mig med det ju..! (Piercingen kostade faktiskt flera hundra,o gissa om den gick sönder direkt? ) gissa om lilla lizzie blev sur? - allt jag äger och har går ju fanimig sönder...så typiskt!


Söta pyamas byxor har jag iallafall.. älskar paul frank..! har massa tröjor osså,fick min första i 3an och ska aldrig släänga den!hihi ^^


PUSS

Kommentarer
Postat av: elvis

oj vad brun du är! :D gött att kameran funkar nu också =)

2010-05-20 @ 10:58:51
Postat av: Emilia

snyggt!!!!!! :D :D :D

2010-05-20 @ 11:07:24
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: J

Fin mage :D höhhhöhöhhö missss uuu <3

2010-05-20 @ 16:10:45
URL: http://johannabraandt.blogg.se/
Postat av: saraaa

värsta brun,as snygggggt, vill också !

måste börja sola nu :o

2010-05-20 @ 20:06:17
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0