måndag.

Hej,hope it's fine with you! själv mår jag super...illa! fyfan, tror det är för att jag inte ätit på för länge. och nu har jag förlorat matlusten också,synd. fast en sak är jag sugen på.. pizza haha! ska faktiskt skicka ner Jesper och köpa om han har några pengar då,för det har inte jag .. haha  synd om mig =(

skolan idag gick helt okej, måndagar har blivigt så korta *gilla knappen* . så japp, intressant att prata om skolan föresten! ska starta en skol blogg tilloch med. -skämt åsido så ska jag faktiskt kolla om det finns något på tv som jag kan somna till en stund,mår inget vidare.  och ni som undrar varför jag tog bort texten förut, så skrev jag faktiskt lite föör elakt, inte om man gemför med vad jag fått av de,men tänker inte sjunka lika lågt som dom..hörs sen! PUSS

Kommentarer
Postat av: bella

mm pizza vore inte helt fel.. jaa kan vi inte starta en skolblogg =) jaa snälla

2010-05-17 @ 17:51:56
Postat av: nessa

hoppas du mår bättre snart :(

tell me ? <3

2010-05-17 @ 18:10:51
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha, vad roligt! :D

2010-05-17 @ 21:27:33
URL: http://li
Postat av: Anonym

BLOGGAAA!! :D:D

2010-05-17 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0