sorry for dålig bloggning ..!

Hej på er! Fick lillbrorsan att köpa pizza förut,så ungerfär så här såg vi ut,glada och lyckliga.våran första måltid sedan 1946 eller något. föresten ,ser ni att jag har freddy kruegers tröja på mig? Hehe..
när vi blivigt proppmätta så drog jag med mamma till a.c , hon skulle iväg och jag sprang och solade en snabbis. brände mig. jävla svenne-pigment eller något ! blir aldrig brun (synd!) vissa har ju lättare än andra om man säger så :)  Har även pratat med bella en stund och vi är så sjuka att det inte finns man för det. saknar dig redan! alltid kul att sakna någon,eller inte fast å andra sidan är vi om några vana med ordet saknad. och om inte, även känslan! 

så , vad har ni gjort idag ?  Alla härliga stockholmare har väll varigt ute i solen som vi här i väst-sverige bara får drömma om en dag som denna *snyft* ..! nej nu ska jag ta tag i bloggen lite, gulligt va?

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAHHA söta och glada katter=) hoppas de gjorde din dag "hm den här bilden tar jag.. sen kom du helt plöstligt att det var freddys tröja".



ahahha skönt att bränna sig.. du blir brun sen vettu:)<3



saknar dig också.. och det gör så jävla ont att sakna någon. gör ens dag. hahahha sjukast i libanon är vi

2010-05-17 @ 23:13:07
URL: http://belvis.webblogg.se/
Postat av: nessa

ASÅÅS HAHHAHAHA KLOCKREN BILD PÅ DIG OCH JESPER!

2010-05-17 @ 23:30:50
URL: http://livetenligtnessa.blogg.se/
Postat av: EMMA

hahahaha bilden! hallå saknar dig du måste ringa mig snart

2010-05-17 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0