sosiiiiick

har gått och blivigt jätte sjuk,lagom till skolan igen.. he-he, jag vet så jävla väl att jag inte får missa mer och jag försöker att inte göra det, idag t.ex gick jag upp vid 9 och började plugga engelska och vaknade för en stund sen? jag skulle till skolan,men hade sån jävla värk i huvudet,o mådde illa precis som igår o sen ont i magen och allting. så synd, att man alltid blir sjuk. Men annars äre rätt bra med allt, bryr mig inte alls om en viss sak,nej har inte tid och energi att slösa bort på att må dåligt och framförallt inte nu, jag kör på mitt liv och njuter av de bra. hoppas jag mår bättre senare så jag orkar plugga och alllt igen, hade ju engelska prov idag. SYND! hoppas jag får göra det imorgon iallafall. nu orkar jag inte sitta mer,ska dricka té och se film.. hörs later!


en söt bild från helgen också,haha! love you girls

Kommentarer
Postat av: saaaraa

krya på dej hjärtat ! <3

åh , blev så glad när jag träffade er igen.

puss på att ni är bäst. och att jag älskar er mest <3

2010-05-03 @ 21:59:49
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina ni är :)

2010-05-03 @ 22:38:05
Postat av: bella

hoppas du mår bättre nu :)<3 haha så jäkla söt bild också

2010-05-04 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0