igår,24oktober 2010

Var hos erica som vanligt. plötsligt fick vi biljetter..to the halmstad framför oss. najs!

so in the middle of thee night,startade vi våran resa till ingenting större än halmstad. gick i skogen, under tunnlar, i diken, och överallt i mörkret och lyssnade på save tonight ( rädda natten. ) och tidigt var vi framme!! fick gå in till logen o värma oss,o läsa tidningar and everything we wanted to do..! sen vid 6 typ blev vi insläppta till scenen istället.  asfeett.. 

hängde med vakterna upp och käkade frukost, och sen fick vi varm coccomilk o satt vid scenen och muyyste. skrattade ihjäl oss och massa grejer.. sen kom malmöpeople o massa annat fint folk , o vi hade de allmänt kul,men var sjukt trötta oså, sen kom även rojjan,annelie marika osv osv sen fick vi måla på en bil o


så länge så snodde en ful idiot mamma min o ericas plats o ställe sig me sitt barn där.

jag va jätte trevlig först o bara - kan du akta på dig,vi har varit här hela morgonen och de här är vår plats. och hon bara ; Nej ja sitter här nu okej, de va ledigt .
jag - nej vi målade bara på bilen , de va inte alls ledigt du sitter ju på våra grejer ?!?!!?!?!
hon -  men ja bryr mig faktiskt inte, ja sitter här nu. visa respekt * drar fram sitt barn *
jag -ja skiter fullstädnigt i ditt barn, akta dig bara nuuu vi ska sitta där!!
hon - MEN HÅLL KÄFTEN DIN JÄVLA BLONDIN!
jag får världens damp typ o hon hade en skyllt där de stog röda korset o ja ba " du verkar fan inte jobba på ngt jävla kors iisånnafall på rasistiska korset eftersom du har något emot oss svenskar, AKTAAAAA!!!!!!!!
hon - ja är inte på jobbet nu, ja är ledig så de e inte mitt jobb nu okej ? hämta vakterna!
jag hämtar vakterna, o hon spelar as snäll mot dom.. sen fick vi lite hjälp osv o hon blev skit sur o drog därifrån, hahaha. mest patetiska idiot ja mött !!

blev bjudna på hamburgare,cola,tårta, tevlade i en teeevling med knuts namn, eh.. gjorde allt o lite till & snurrade omkring där som galningar innan de började .hihihih


varje fall, så pratade vakterna med emd i högtalarna så alla hörde o bah " de e tjejer som varigt här sen blablabal,  o ja o erica sprang fram o *hälsa* på emd i telefonen o drog tillbaka,  & sen när e.m.d. väl kom så var spelningen sjukt braa, danny sötee's blickar e ju inte helt fel heller,o  hans röst ÄR BÄST verkligen BÄST..! sjung youngblood( läs youngbladdd*) ,jennie let me love you, save tonight,baby goodbye & alone. bäst som vanligt var dom ..
" malte,vilken låt ska vi köra nu." elr ngt sånt- EHHH,vi dog. hahaha .. vii : MALTE!!!
matte:  MALTE ÄR KUNG!  hahahahha knas.  sen efteråt ger han mig sitt äckliga tugummi o dum som ja e tänker ja tar de innan ja insér o  gah knas. : P


världens bästa killar,speciellt världens bästa tha ny

segercedo


sen vid signeringen kramades ja lite me malte & han tog fram telefonen o visade sin söta baby. gud va fin hon e.. otroligt söt verkligen! maltebebis! :) vidare till erik o fotade han o erica. HUR FINA?!?!? segerstedtarna, o sen möttes jag av världens bästa danny som var så söte han, hih. fotade lite o började snacka om tider o lite så,vem som va först o blabla, att han fick gå upp tidigt o massa mkt intressanta grejer , " ÅHH,vilken snygg tröja"- ja du har ju absolut inte en lika dann ;)  mer snack o fotade lite mer, & vakterna dampa men dannis höll mig kvar, precis som erik gjorde me erica med, hahah ni e så söta :')  annelie visade upp sitt körkort för danny som han tänkte ta me sig hem..nejdå ;)




jag älskar er tjejer...  tjejer är ni allihopa.. inte . :) <3


they can say what they want , but they don't know,no they don't know nothing at all.  your amazing.

familjefoto utan mig ..............

nej inte direkt. ;)

ni är bland de finaste som finns. segercedo's is it. <3

stog kvar där o hade de trevligt me dom tills signeringen va över, o erik bara ; var är min jackaa?
jag , - dääär!!! pekar på mattes jacka. erik : nej de inte min! (ngt sånt donnow) erica; du hade ingen jacka..
Vaa ? lovar du ?  ahaahhahaha knas.
några till myskramar med danis o sa hejdååo o så där o sen ut mot centralen, gick på mc donkan med massa fina flickor och sen tog tåget hem me erica o rojjan dojjan. sleept over with erica & somnade typ halv 10 ?!? lyckat ..

segercedosisters had really fun, ilove you sister<3 thanks to everyone there, big thanks to emd, and to all the girls,you know who you aaaaaaaaare.. (L)



Kommentarer
Postat av: rebecca

haha dör åt den där mamman, i hennes hjärna fattades nog inte bara brädorna utan också årorna, eller vad tror du? liv att gå upp 10... hehehe, men det var det väl värt. som vanligt ;)

2010-10-26 @ 01:56:55
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahahaha jag har nog fler åror som fattas i min hjärna, tänker inte ens vad jag skriver :( menade att det är ett liv att lägga sig 10, eller hur? de vet väl vi om något :D

2010-10-26 @ 02:02:10
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Annelie

taaaaaaack själv felicia!! :) <3 blev så glad när jag såg att ni var där vid bilen ;) utan er hade det inte vart lika kul ;) <3

mamman var bara dum i huvudet, det vet vi båda :P

och ah, danny... haha, jefla tattare han är ;) haha, nedå han är bäääst :D <3

2010-10-26 @ 09:34:44
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är Erica som ska stå bredvid Erik ;)

2010-10-26 @ 18:22:56
Postat av: hanna

<3333333333

2010-10-26 @ 21:47:14
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: Erica Segerstedt

HAHAHA! ja då va de dax igen for SegerCedoSisters! va blev de, 7e gången för oss together?! ;) De är helt SJUKT egentligen..men är man bäst så är man! och bäst är man om man vandrar mitt ute i skogen i mörkret och sjunger välkommen hem på engelska, sånt lyckas bara vi med! TACK FOR TODAY HJÄRTAT!! alltid lika kul med dej <33333

2010-10-28 @ 08:54:55
Postat av: Anonym

Vadå har ni tagit kort med EMD eller är det dockor av dom. vart kan man hitta dom ja vill också kram jonte

2010-10-28 @ 15:49:35
Postat av: jonte

vaaa jag har inte skrivit den kommentaren nyss det var någon annan som låtsades vara jag nu blir jag lite ledsen och beskviken kram jonte

2010-10-30 @ 21:31:59
Postat av: bella

vill inte riskera att låta som en viss person typ jonte eller något.. men you know, from the deep of my heart i am so happy for you! jag är så glad att du har danny och att danny har dig haha ;) <3



alltså va fan va det där för sjuk idiotkärring eller? :S hoppas jag får ett svar! haha.



så himla fina bilder hjärtat! och jag vill också se maltes bebis (a) hoppas att hon är lik mig, eller klart hon är jag är ju mamma;) hahah love

2010-10-30 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0