sex månader med Erica

dygnade till idag, drog in till stan och mötte erica runt 12 tiden. Träffade Anna och hennes kompisar och hängde med dom i några timmar. Även hanna och mia :) var dödstrött,så ja och erica sa hejdå till dom andra och drog till vårat place, donken och firade våran sex månaders dag där vi spenderade flera timmar med att prata egenom massa grejer! f1 nice.

Tiden har gått så sjukt snabbt,vi har hunnigt med så sjuuuukt mycket och varigt med om så otroligt mycket tillsammans på bara sex månader. ärligt talat,det känns som vi har kännt varandra hela livet och som om hon faktiskt vore min egna syster. fast det är hon ju :P

back to the begginin' 

Rix fm festivalen i Göteborg. Jag,bella och Sara köade in till insläppet av rix när erica och rojjan kom och satt sig med oss och va sociala. vi skrattade åt exakt allting, och lärde känna varandra väldigt fort. efter några timmar hade vi bestämt oss för att vi skulle stå tillsammans längst framme vid scenen med. det var nog min bästa konsär,btw. alltså. riktigt drag,första gången jag såg erik grönwall o danny o resten av emd samma dag, plus att jag var där med världens bästaste människor. Rojjan,erica,jag,bella och sara tillsammans likson! fett underbart. sen runt omkring oss befann sig ju även alla andra underbara människor som typ annelie,sandra,emma,marika, osv osv.. helt jävla toppen dag och en helt fantastisk början på min och ericas vänskap!

Eftersom att allting var så himla toppen så bestämde säg jag och Erica för att åka tillsammans till rix fm i malmö på min födelsedag och träffade världens underbaraste människor igen! den gången tsm me marika. vi hade två så fucking amazing underbara dagar.. vi hade dygnat båda två och gick o skrattade åt allt,som vanligt. skratta till tårarna föll , blev väckta av erik saade.  umgicks på natten med erik matte danny, och grönwall osv.. hade de verkligen världens bästa!  :'>


Efter det började vi umgås varje helg, och så ofta som möjligt på vardagarna efter skolan, jag så gott som bodde hos henne och vi spenderade så mycket tid som möjligt med varandra. drog till bengans varje dag, pratade med massa randoms på stan hela tiden och sen umgicks vi väldigt mkt med rojjan med! kollade på idol 06 flera gånger, och klädde ut oss till E.M.D, sitta på scenen i allum , lyssna på emds julskiva tusengånger om, skrivigt låtar, spelat in massa, gjort parodier, dansat omkring på nordstan,åkt pulka, glömt ingredienser på allum, åkt till stockholm flera gånger, haft en äckel spanjor som sovigt på oss, sovigt på vandrar hem utan att betala, åkt långt bort utan att ngra vetat vart vi varigt,skrikit tusentals gånger på stan osv " ohhhh ,oh oh oh oh ohh " (VÅRT!) ...  åkt till massor utav olika städer av en speciell anledning .....

E.M.D.!
det var ju faktiskt dom som gjorde så vi lärde känna varandra den där dagen, den 15 augusti 2010 i göteborg. De va ju faktiskt dom som gav mig min fina underbara syster. Vi har åkt på över 15 spelningar för att träffa dom tillsammans,och det har varigt så sjukt jävla kul. alla bussresor när vi sjungt i hela bussarna,skrattat åt folk som sover, allting.. alla tusentals timmar vi två har spenderat på att vänta på dom..till och med när vi var sura på dom,alla gånger vi har tänkt " dit åker vi inte" och samma dag bara bestämmer vi oss och drar dit och träffar dom. alla gånger dom har sagt så otroligt fina saker till oss, massa annat med dom då vi har varigt med om så jävla mycket,som jag inte kan skriva ut här men huvudsaken e att vi vet vad. vi är så jävligt lyckligt lottade och jag är så glad att de är vi och dom. vi fem. och att just DU känner precis som  mig. de är helt sjuuuuuuuukt hur vi äns kunde hitta varandra, min tvillingsjäl,men nu när du väl är här så släpper jag dig aldrig. aldrig. jag kommer aldrig kunna tacka emd för att dom gav mig de finaste jag någonsin kunnat få. är så tacksam.


du är så sjukt bäst,och jag längtar ihjäl mig till stockholm där vi äntligen ska börja leva vårat liv helt och hållet som vårat,där de inte finns några hinder (även om vi brukar tänja på dom gränserna redan nu!) och jag är så glad, att du är exakt lika dum i huvudet som mig själv, som är precis som mig och inte alls bryr sig om vad andra tycker. som kan sätta sig på golvet var som helst bara för att, eller som kan skrika ut massa pinsamheter om oss själva,för att visa att vi inte bryr oss. eller typ att kleta fondation på läpparna o leka klappleken,skrika för att vi känner för de, sitta i en rulltrappa istället för att stå,  och att du är lika spontan som mig. klockan kan vara sju på morgonen och vi får reda på något, 10 minuter senare sitter vi redan på bussarna och är påväg. och folk säger " ni behöver ine göra de , o åka dit, överallt what so ever, men OKEJ som om vi bryr oss? det är väll vårat val och inte erat. vi gör EXAKT som vi vill och de är bara med erica som ja kan vara mig själv till fyllo o göra de. folk förstår inte. aldrig. men det gör hon. min ängel förstår mig till tusen,alltså hade ni haft någon som var lika lik er som er själva, då skulle ni förstå,men ärligt talat jag tror inte de finns någon som har en lika bra vän som erica är för mig ..

hon är allt! jag skulle inte klara det utan henne, jag skulle gett upp de bästa jag hade för så länge sen för jag skulle inte orkat alla folk som var på mig,hon får mig att orka,hon får mig att insé, hon och emd får mig att verkligen förstå varför det är som de är ,hur allt fungerar och alltså jag är så jävlligt lyckligt lottad! så länge jag har henne & emd i mitt liv så vill jag inte byta liv med någon annan. och det är föralltid. det vet jag. hon är luften som jag behöver för att kunna andas.jag tror inte du förstår själv hur mycket du betyder för mig. jag vet att du inte gör det,inte äns jag gör det. Det är bara med dig jag kan skämta om sånt som alla andra skulle bli skitsura för.även om vi själva blir sura så räcker de med en jävla gubbe på stan och allt vänder till skratt. vi är lika töntiga och envisa båda två, och de är så de ska vara. du är som min jobbiga lillasyster,min storasyster som jag ser upp till ,min mamma som ska bestämma , min bästa vän som är allt jag behöver, du är allt på samma gång! de finns inget ord för dig. men segercedosisters är väl de som beskriver mest. så mäktigt är det. du är mäktig. du, min underbara syster! jag älskar dig världens bästa Erica segerstedt Pettersson .

dom säger att bara änglar finns i himmelen,men vad gör då du på jorden?
är med mig ;PpPPppPPpp



Kommentarer
Postat av: syster.

MEN DU SKOJAAAR MED MEJ ÄLSKLING! :O

vettu.. jag sitter och gråter här nu.. på riktigt alltså, seriöst.. hade jag haft en fungerande webbkamera skulle ja ta kort och visat, för tårarna verkligen bara rinner ner, and its all beccause of you. <3 den 15e aug 2010 - Inga ord för hur jävla glad jag är för den dagen, för dej och för alla våra minnen! Real sisters, de är va vi är. ingen är så lika varann som du och jag är, asså seriöst. Du är precis som jag och jag är precis som du. du är så jävla bäst sister. Försvinner du så tänker ja ge upp allt, för då finns det ingen mening med livet längre. jag vill inte leva utan dej, aldrig utan dej. Felicia, Danny, Erica, Erik & Malte.. de är så de ska vara och de är så det är. så fukking glad att dom ledde oss till varandra, tror ingen fattar hur tacksam jag är för att jag har dej, och inte fan fattar jag va jag har gjort för att få bli din syster, för bara änglar förtjänar änglar! <3 för dej kan jag leva och dö, alla våra minnen slår allt som finns, och de finns ingen som är så jävla onormala som vi är HAHAHA. sitta i en ica affär och räkna ut kg på en köttfärs.. åka landet runt och sova i mc-donaldser HAHA. sova ute, leta efter rabih i malmö, träffat danlicia på tunnelbanor, gått på grammis gala med grönwall, "alonetime" med E.M.D tusen gånger, nordstan åh druckit coola tusen gånger, asså de är SJUKT hur mycket vi har gjort..HAHAHA seriöst.. de finns ingen människa som jag kan skratta med lika mycket som med dej, och det finns ingen människa som jag vill uppleva allt de vi gör tillsammans, än med dej! <3

jag älskar dej min alldeles egna syster. du är de bästa jag har. STOCKHOLM SNART OCH DÅ JÄVLAR!



<3<3<3 Segercedo-sisters forever young and forever <3

2011-02-16 @ 22:15:35
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: saraa

pussss <3

2011-02-17 @ 12:25:35
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till ett halv år hihi! <3

2011-02-17 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0