why pretend you don't care when i hear about it all the time

haha jag tror jag har gått tillbaka till typ 07-08 eller något ? sitter mer på bilddagboken nu än någonsin typ. haha. nja,inte riktigt. men tror vi har fått en annan liten bdb nörd.  ♥

tydligen,försöker folk få reda på va vi skriver på alla möjliga sätt men lycka till cheyer. ni som inte knäcker lösenordet och går in på min bdb för att sedan radera medelandena o som inte äger o har värsta skillsen på nått fotoprogram får tuvär inte veta : P cause we won't tell. saucedos emellan. hahah.

och sen alla ni som komenterar och allt att han dissar,att han inte svarar osv osv, tro mig han försöker ta den tid han kan. svarar så mycket som möjligt, det är ju bara löjligt de där med "svarar han dig ska han svara mig" vad är det för lek egentligen ? haha. testa face annars, där kan han inte svara mig på hans cp mobil ofast men där svarar han ju nästan alla annars så ja. sluta häng läpp nu hihi :')

Tack för att du alltid är så himla fin. Tack för att du hela tiden bevisar att du aldrig gjorde något fel. Tack för att du gång på gång påminner mig om att du fortfarande är lika mycket danny som du var för fyra år sedan. Tack för att du får mig må så sjukt bra,för att du får så många att må bra. för att du är en sån bra förebild. för att du alltid får en att tänka om. för att du finns. gah. så jävla tacksam är jag. tack. <3

bäst

jag tror vi alla behöver lite danny i livet. iallafall någon, som ger lite av samma känsla. Te.x Erik för erica. det är liksom så tryggt bara. att veta. allt går, bara man vill...annars så vill man inte tillräckligt mycket.

godnatt. och förlåt mig, ni som hatar mig.  vissa människor går inte ihop helt enkelt och det har jag fått bevisat. men. de finns så mycket mer att lägga energi på än på sånt. jag har valt min väg,och jag känner att jag är tillbaka på banan igen . . .  nattinatt.

Kommentarer
Postat av: marika

Verkligen fint skrivit , omoget av dom som gick in på din bdb och tog bort dina medelanden :( såklart han inte kan svara alla, då skulle han få sitta 24/7 vid datan & inte göra något annat på dagarna.

och du har rätt också, vissa människor går inte ihop...men de är inget man ska lägga energi på nä , utan istället kan man lägga energi på sina vänner<3

2011-02-15 @ 06:34:00
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: sis <3

eller typ... en felicis för erica ;) för utan dej finns det ingen mej. fint skrivet sis och grattis på vår halv-årsdag idag :D hihihihi <3

2011-02-15 @ 10:19:32
Postat av: saraaa

awwww <3 :)

2011-02-16 @ 11:04:15
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0