Taaaaack!

blä, ville till stockholm idag och se danny köra låtarna från nya skivan! men nejnej, typ två tusen fram och tillbaka och har inga pengar man ba bra :). låg och deppade lite på morgonen till att johanna ringde mig och jag hörde danny sjunga cassandra in the phone!!! blev såååååhär glad. så himla fint, blev tårögd och verkligen insåg hur mycket jag saknar honom trotts att det bara var sex dagar sen senast. sinnes men så är det! knaaas. men jaja. blev iallafall hur glad som helst, made my day. thanks sweetie! lyssna bara på låten, finaste just nu (även om never gonna take us down är BÄST) . . . 


och glöm inte frågestunden i inlägget näst nedanför!

Kommentarer
Postat av: johani

HAHHAHAAHHAAHAHAHHAAHHAHHHAHAHAHAHA erkänn jag sjunger bättre än danü.

2011-03-20 @ 21:22:43
URL: http://jeksw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0