uppdaaaaajt

kolla vilken fiiiiin  header amelie gjorde till mig! så nöjd! den kommer att komma upp här senare någon dag antar jag. besök hennes blogg vettja http://ameliesamuelsson.blogg.se/ ! såååå söt! kärlek till dig vännen. ♥


annars då!? igår hängde jag med erica vid hamnen och satt och pratade massa. vi hade inte träffats på två och  en halv evighet eller så , så de kändes skönt att få skratta ut. hihi! vilka planer vi har alltså, ni vill inte äns veta! Efter några timmar med henne drog jag hem och umgicktes med mormor och mamma ett tag. satt och snackade om massa gamla barn minnen osv och jag höll allvaraligt talat på att dö av skratt. . .

min mamma och min morbror var exakt lika dan som hennes mamma och bror eller min stora syster evelina och storebror, samt som mig och min lillebror jesper. . . vi tjejer skyllde alltid på våra småbrorsor, in i det minsta . . som te,x när min syster rostade bröd i garderoben i hemlighet och gjorde så att det luktade bränt i lägenheten,då tog robin på sig skulden, eller när jag råkade "glömma tänka" och målade med fin rosa penna på väggen,så tog jesper på sig skulden.. vilka söta brosor vi hade ändå som alltid ställde upp och lät dom ta allt haha många skrattatacker av minnen som när jag satt fast i snön för att jag var för kort, eller när min morbror drog min mamma i benet med ett snöre så hon fick brännmärken medan hennes pappa filmade och skrattade. hmm, så himla kul alltså!  Yaya, de var gårdagen . . idag däremot har jag inte gått utanför lägenheten. men de är ju bra det med.. eller?!

läste nyss en jätte fin text som beccahs mamma har skrivigt. dom har verkligen talang i den släkten, beccahs texter är obeskrivligt bra,så ni kan ju kika in på hennes blogg med vetja ( gud va reklam jag gör ..! )

nu ska jag nana. hihi puss och kram

Kommentarer
Postat av: saraaa

låter helmysigt! saknar dig hjärtat <3

2011-03-19 @ 12:00:12
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: rebecca

Haha gud vad gulligt av dig!!



Du betyder mycket!! <3

2011-03-19 @ 15:11:06
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0