28 augusti LÄNGTARRR.


HAHAHAHHA fuck ya. ska träffa dom "igen" innan jag dör!  (så dör man på lördag ;PpPPP)
Stolt över sverige, över saade! Så fett o komma 3a ju, äntligen börjar folket förstå sig på sverige och usa musik :') Sen skulle jag kunna döda någon (möjligtvis en myra) för att inte mina och ericas älsklingar John & Edward vann! jajaja vi taggar för fullt till sommaren!1111. älskar verkligen känslan när man bara vill explodera av energi, & man blir så sjukt glad! musik gör en verkligen glad och ja älskar deras sprallighet, kaos grejs & ja , dom e typ som irländska mig och erica i kill format. HAHAHA! crazyyyyyyy


& här är deras k00la bidrag. man kan alltingen hata eller älskat .it's up to ya! ;')

Föresten, något spec bidrag ni tyckte skulle vinna ?! (som var bäst.. svara inte sverige bara för att vi är här ifrån,visst saade var as bra , men jajaaaaaaaa)


ska faktiskt lägga upp ett inlägg imorn igen, för att bara berätta lite om helgen nere i malmö. mys, så ja. kika tillbaka då. puss & Tack alla fina vänner och Så vidare för allt . .  <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Om någon har lyckats missa det så älskade jag Danmarks bidrag ^^

2011-05-17 @ 08:27:10
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: JEDWARD!

HAHAHAHAHAHA, bilderna :') , dom e så bra!!!!!! längtar tills irland för de kommer bli det bästa av ALLLT!!!!!! <3 love yah min irländska tvillliing! snart får do en till puss bild kram

2011-05-17 @ 10:07:04
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Lina

England eller Finland skulle lätt vunnit asså! :D

2011-05-17 @ 15:07:02
URL: http://linaasoderlind.blogg.se/
Postat av: Liza

Jag tyckte mycket om Englands bidrag med pojkbandet Blue.. :)...

2011-05-17 @ 18:01:12
Postat av: Anonym

jag tyckte om sveriges bidrag för att vi är härifrån kram jonte

2011-05-20 @ 21:13:35
Postat av: Anonym

fan va söta ni var tillsammans! där trivdes du bra va?!;)

2011-05-24 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0