Home again..!

Hej! Nu är jag hemma igen.. I söndags Kollade jag min syster och hennes man (känns så konstigt att säga det eftersom dom är 25,men jag har börjat vänja mig med åren..!) på shrek 3, åt grönsaker med dipp och hade det mysigt. Hahaha, Malte kan va en shrek bebis. Sen i Måndags morgon var det upp med malte runt 8 tiden hihi mosters älskling. älskar hur enkelt han blir glad och hur glad man är när man e med lillen :) Hade det mysigt med min syster och han hela dagen! älskar att va där. Sen blev planerna dock inte som vi hade förväntat oss. . . Vill egentligen inte gå in så detaljerat men en anhörig uppe i strömsund föll ihop och åkte helikopter till östersund och har fortfarande inte vaknat upp.. en sjukdom där 1/4- (Som får hjälp direkt på sjukhus endast har en chans..)klarar sig. . . Till och med malte började gråta för det va så ledsamt och ja, min syster malte mamma och dom åkte upp till strömsund imorse och jag stannar kvar här i göteborg som ett ensamt äckel. Kul. Hatar att det känns som jag prioriterar danny före,bara för han ska till liseberg men tänker inte äns gå dit. Tänker va hemma och ha jätte kul <333333. på tal om kul skulle jag göra nästan allt för att åka med erica till sthlm i helgen. vill komma bort ett tag. behöver det känner jag. Jajaaaa känner att det blir deppiga inlägg i bloggen as ofta. Förlåt,jag brukar faktiskt vara vädligt glad,ofta. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0