vilken dag!!!1

cha cha! nu är jag äntligen hemma & färdig med hammarkullsfestivalen som jag har jobbat på hela helgen! Vissa stunder har det faktiskt varigt jättekul! träffat massa trevliga människor! Varenda liten kille som sprang runt på festivalen kunde mitt namn, för att jag sa det till typ 5 stycken samtidigt under fredagen.. HAHA så gulliga. " HEJ FEELICIA, hur går det , felicia, felicia,feliiiiiiicia" HAHA.. en av killarna dansade i paraden idag med. jätte duktig. kom fram efteråt " FELICIA DU SÅG MIG DANSA,  kan vi inte dansa tillsammans" HAHAHA så jävla söt. 10 år kanske ?! Fanny,Jossan & Jennifer kom och hälsade på mig en stund idag med!  Tack för att ni kom, jätte kul hihi ♥ .  Delade ut massa vinster och snackade med massa trevliga människor hela tiden! HAHAH, en skulle bjuda på fika,en annan på dejt och dom flesta andra skulle bara ha mitt nummer. man ba nej :). HAHA. cp.. Men japp jappppp.. älskar o träffa så mycke människor! haha.. alla små tyckte att jag va den ända snälla som jobbade där. man ba aw! HAHA söta. Sen mot kvällen så blev det världens KAAAOS!  10-15 killar kom fram och snodde hur mycket stjärnvinster som helst, och ja. panik var det. Äckel idioter. Sen kommer dom o ger en massa komplimanger med? Man ba ja. :U " vi ville bara ha chocklad,men du är sjukt fin så du vet de. du borde inte jobba här.."OKEJ!!!! gå då. Alltså äckel. Kom poliser och ja. Stängde tidigare. snackade med folk som jobbade och sen blev allt som de blev. sa hejdå till alla små sötnosar som jag lärt känna genom helgen!!!!1hemskast av allt ju.. massa kramar och så. slutjobbat! kommer sakna de även om mina ben skakar sönder all the tajm och jag har feber och är illröd i ansiktet av ngn anledning?!!! imorgon kväll när allt är avklarat kanske jag drar på danny på liseberg om ni ville veta. Mobbad katt. Jaja! Pouss o pousss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0