detta visste ni inte va

och jag vet att kanske nästan alla av er inte äns kommer tro mig. men när jag var liten såg jag alltid något som jag kallade " änglar " för andra. och både jag och en kompis till mig, kunde se sånna änglar.  jag har inte föräns på senaste tid insett att dom änglarna var "spöken" eller människor som har gått bort. jag visste bara att en av dom änglarna var min mormors pojkvän som dog i canser när jag var fem år. tyckte om han jätte mycket och jag sa alltid till alla att han vinkade godnatt till mig på kvällen... min mamma tyckte mest det var gulligt av mig men det var sant.

dom andra "änglarna" kommer jag faktiskt inte ihåg. bara en som var som en kompis för mig, hanna. haha...låter så jävla fult men på riktigt. hon fanns. min kompis( in real life) hade också en slags "låtsaskompis" och vi umgicks med dom tillsammans. vet inte äns varför jag kallar de låtsaskompis för jag vet att dom fanns, varför kunde annars vi se varandra alla fyra? men ingen annan såg dom ,det var bara vi. men våra föräldrar trodde oss ändå, fast i know why. .tror vi blev lite lika dom inom det här. scary haha.. föresten,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0