frelör... fan vilken underbar dag de hade vart,om en sådan fanns??

hej. hoppas ni har det bra och haft en bra fre/lör .. fin uppdatering dom senaste dagarna, i know. önska jag kunde skylla på akon som man gjorde 08. haha! bella kom till mig i fredass oså sjuukt nice. skulle sett eric saade i stenungsund i lödass men blev inte så efsm han va sjuk, o sen tänkte vi inte mer på det men självklart var nicky där istället. snacka om fucking surt. haha. but life rules on. lördas..ehm det är ju idag ? whatever.. ananrs idag har vi typ sett emd på så ska det låta again,nice. sen varit ute i det superfina älsklingsvädret utan jacka för första gången i år. loooove.

tatt lite foton vid klotterplanket & just lived the life.. imorn ska hon hem igen,synd! det gör det inte bättre att hon mår illa - hon mår illa! o ligger i sängen o är bland en av världens osocialaste apor. eller va ?!


Kommentarer
Postat av: belvis

ILLAA- ja mår ILLA. hahhaha fyfan vilken härlig låt.. sorry att ja somnade :( men ja var vaken och rös dig sen ju. (a) katter som missade nicky.. well well. life goes on ;)



när hela världen sÄÄÄger NeeEEEj.

2010-04-04 @ 12:51:31
Postat av: saaaaaaraaaa

ååh vad jag saknar er mina hjärtan! <3

2010-04-04 @ 15:25:15
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0