MORSNING KORSNING


nu har jag precis vaknat, inte så jätte sent faktiskt. ska träffa lingli om någon timme, fast frågan är om hon dyker upp ? kan inte få tag i henne,efsm min mobil är out of my life. typ. men ja,annars är det la bara och dra hem igen. inte hela världen =) typ halva bara,om jag tänker efter men ändå.

hoppas allting är sjukt bra med er, med mig är det faktiskt väldigt bra för jag har fått tillbaka båda fötterna på jorden, rätt great. & sen så har jag ju lov men tanken ....dödar mig, vill aldrig tillbaka till jobbiga nationella prov osv. yeya, that's life , isn't it..


Kommentarer
Postat av: saaraa

du är så fiin! ge mig ditt utseeennddeee,tack! <3

2010-04-06 @ 20:10:33
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0