*music is my life*

tjapp tjapp.. har dygnat.. egentligen inte smart,men ska ha SO-PROV som jag måste få G på så har suttit och pluggat det. duktigt faktiskt. ska dra till skolan o fråga om jag får göra det på första lektionen så att jag kan gå sen..visst borde jag vara där en hel skoldag,det tycker jag med,men fredagar är nästan inga lektioner ändå å jag vill ha gjort de här provet, and can promise that i would never klara av det om jag gör det på sista lektionen,som är bestämdt.. inte äns om jag hade sovigt, för mitt minne hade inte räckt!:D nåja,det blir säkert jättebra,ska plugga snart igen, och sen lyssna på musik och bli på bättre humör innan skolan!

lite senare ska jag träffa min b*tch! greenwalll.....! eller ja, om de nu går.annars skjuter jag skallen av tove. skämt åsido , så ska det säkert gå bra, vem lyckas om inte jag och bella ?! *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0