passar bra just nu..

även om du inte orkar läsa eller om du läser,så lyssna.

ja låten stämmer nog in på mitt humör. finner inga ord, o tror inte någon förstår hur man känner. vill bara träffa danny nu. vill vara i hans famn och höra han viska "allt kommer bli bra, jag är med dig var du än är." för just nu känns det inte som det. jag vill prata med dig,även om du inte tror exakt samma som mig om endel saker,så lär du mig tänka rätt inställning, och det om något är vad jag behöver just nu. jag behöver dig men du kan inte höra mig bland all den här dimman av tårar! vill bara veta att allt kommer bli okej,och det är bara du som kan säga det till mig för att jag ska tro det.

senast vi kollade varandra i ögonen & du höll om mig var sjätte september,det var senast jag såg rakt in i dina ögon och fångade upp exakt varje ord du sa. att allt kommer bli okej,du visste att jag ville höra det. och hur du torkade mina tårar, samtidigt som hela mitt liv bara flög iväg. jag sa det till dig,och jag har inte känt mig hel sen den dagen. men jag behöver dig nu,fast du kan inte höra mig för jag är för långt borta. men ingenting av våra minnen kommer försvinna, jag låter inte något ta dom ifrån mig för det är dom jag har närmast hjärtat.  du får mig gråta danny, jag vill inte skylla det på dig men jag vet att det är dig jag välter alla känslor på.alltid, jag säger bara massa dumt när jag saknar dig för mycket. men efter allt så vet mina kompisar att jag inte menar något merä n att jag saknar dig merä n alla ord jag redan sagt kan beskriva. mer än allt kan.  vill bara tillbaka till ögonblicket,då du sa "ALLT BLIR BRA,  i can't promise you to be wherever you are but were always together in our hearts, när du sa ..när vi minst anar det så kommer vi träffas igen. kramade mig en sista gång och hoppade in i bilen. 

o som sagt e du med mig all the time,  men det är inte i närheten av samma sak. för du får mig tro,du får mig hoppas. o det är sånt jag behöver nu. lite självförtroende & att våga tro att allting faktiskt kan bli bra. jag vill höra ALLT KOMMER BLI BRA, men det är bara från en person jag vill höra det. jag vet inte hur mitt liv är just nu. om tre år är jag död, & allt underbart kmr försvinna. alla bilder kommer flyga omkring i vinden och min kropp kmr vara död.. alla våra minnen kommer spridas omkring på olika håll och sen till slut bara försvinna, för vi kommer aldrig få nån koll på dom. för hela jävla jorden kommer gå bort, om alldeles för kort tid.

Kommentarer
Postat av: saaraa

hjäärtat..<3

2010-04-11 @ 13:40:47
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0