sorry for

my bad uppdate the last days. but , yes like i sad before ..så sitter jag inte vid datorn lika mycket längre iallafall! 

skolan idag var seg men helt okej.. trött på att äns sätta mig och plugga osv,känns som det inte ger några resultat ändå,men samtidigt vill jag ha G i allafall i det jävla ämnet som kallas matte. i need it. men vi får se, ska fan kämpa det som är kvar, så får det gå hur det går då har jag iallafall gjort mitt bästa.  fint väder har det varigt iallafall,så det gillar jag mycket! efter skolan var jag med lingli och sprang 14.5 mil,eller inte, men jag hade klarat det på en timma om jag hade velat... inte. men endel kan, nej men nog med ironi. 
drog hem & kollade på hockey med familjen,trevligt dedå.

känner inte äns för att blogga när designen är så ful, wtf varför kan jag inte bara göra en snygg design i paint? SYND att jag inte har några photoshop program eller liknande,men i dom programmen hade jag ändå inte klarat av ett skit kan jag lova. jajaaaaao får försöka fixa något,whatever. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0