torsdag.

jag känner att jag måste ha bloggen,även om jag slutar med t.ex bilddagboken,msn och dom sakerna och så får man helt enkelt vara lite försiktigare med vad man skriver i bloggen istället, jag orkar inte sluta blogga för när jag gör det finns det plötsligt en miljon saker att berätta om,haha.

kan ju säga att dom senaste dagarna har varigt ytterst bra utan att nörda så mycket på datorn.  var inte i skolan igår, hade huvudvärk(ovanligt..) så stannade hemma istället. Gick ut på långpromenadix & skrev music bland annat. och kollade på filmer och hade det mysigt. haha. & idag då var det tillbaka till verkligheten, finns inte så mkt att säga om det. skönt med sommar-väder iallafall! sköönt att sitta ute med vännerna på fotbollsplanen istället för att vänta i bamba på nästa lektion,om man säger så .

sen en sak till, så tog jag ju bort den fina designen nån tjej fixade till mig, men har kvar den på datorn,så kan skaffa den när jag vill igen,kände bara att den var för "glad& komplicerad" eller alltså, jag är alltid sån i know, men det måste kännas JAG och ingen annan. då kan man ju fråga sig varför jag vill ha designhjäälp but i don't know really. kanske bara håller tummarna på att den blir "jag" när någon gör den ? .. ehehe, den va sjukt fin, så ja är inte o tacksam eller så, de är inte därför jag bytte so you know ..

hoppas ni har det bra & fortsätter ha det. <3

Kommentarer
Postat av: rebeccahonner

hejj :)<3

kom in på din blogg när man kollade runt på

bloggtrafik :d <3

2010-04-15 @ 16:35:49
URL: http://rebeccahonner.blogg.se/
Postat av: ida

hej, allt bra med dej ? ;)

2010-04-15 @ 16:56:58
URL: http://ejdao.blogg.se/
Postat av: Emilia

Älskar bilden i din header älsko !

2010-04-16 @ 17:47:47
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: camilla

lizzie,du får inte sluta med msn! :(



(btw 23 maj? see u there,HÅLL ALLA TUMMAR DU HAR FÖR ATT DET SKA BLI AV:D)

2010-04-17 @ 09:49:14
URL: http://samillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0