lycklig utan dig ..

jag kan lé och säga att jag är lycklig utan dig. det är ingen lögn, men jag saknar dig. fast hur ont det än gör vissa dagar så har jag bevisat att jag är starkare utan dig nu, jag har vunnit. inte kärleken,men friheten. jag har vunnit det bästa man kan få. att klara mig utan någon som ändå bara har tryckt ner en samtidigt som gett en så otroligt mycket. Jag lämnar kvar våra minnen i det förflutna och tar ett kliv bort.. när jag ser tillbaka,ska jag se dom bra sakerna.men som jag ändå inte vill ha tillbaka. det visade sig, att jag kunde gå. att jag har två egna ben och ett eget hjärta och ett eget val, utan att du skulle säga till om vad jag skulle göra, hur jag skulle vänta och när jag skulle komma och gå så kunde jag göra det bästa valet helt utan dig, och det var det svåraste men bästa som hänt mig. jag vann allt, everything.jag tillochmed vann spelet som du skapade. jag vann över dig.

 

och nej nej nej nej,jag vill inte ha en jävel som frågar,okej? kmr bli jävligt sur på den som gör det,så därför är det ingen idé ,varför bråka om något som ändå aldrig kmr ut mina kära vänner..


Kommentarer
Postat av: saaraa

hjärtat du är stark. glad över det !

loveu<3

2010-04-05 @ 21:28:31
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0