Don't stop me now


visst är det lätt att sluta se när hinder kommer, men möjligheterna finns så nära intill. istället för att ge upp, låta sig själv må dåligt och trycka ner sig själv,så ska man kämpa, ta sig egenom hinderna och bara fortsätta framåt för ingenting blir bättre av att bara ge upp, det kommer att komma dåliga dagar, då du mår skit och allt känns värdelöst, men tänk på allt positivt,saker som får dig lé, även om ljuset är svagt så lyser det ändå alltid,så blunda inte för det, ha ögonen öppna för alla möjligheter och våga chansa, man lever bara en gång så missa ine chanserna du har, låt dig själv vara glad, undvik sånt som sårar och försök se det positiva i allt, visst är det svårt men det går alltid faktiskt. låt ingen trycka ner dig,för du är du & det är de som är speciellt och unikt med just dig. du har fått ditt liv, för att du ska få leva det så ge fan inte upp, hur dåligt du än mår, så måste det alltid finnas någon eller något som måste få dig framåt, för mig är danny än människa som alltid får mig må bra, med bara nån blick får han mig att skratta,och hans musik ljusar upp min vardag, och med honom är jag mig själv helt, han har förändrat mitt liv så sjukt mycket,genom allt han säger till mig och gör, hur han är och allt.. han är en riktig glädjespridare, de går ine förklara hur bra han är ,o vad jag menar är att alla behöver en sådan person. som får en att känna sig speciell, som får än att tro på sig själv som han tror på en. ALLA KAN,OM MAN BARA VILL. if you can dream it,if you believe it than you can do it. promise,dont give up on yourself babes !

sen måste jag bara tilläga,att även erik nu på senaste,sen han kom in i mitt liv,september förra året, verkligen gett mig samma feeling, o han och danny är på en nivå som inte kan gemföras med någon annan! utan nån av dom hade jag verkligen inte heller stått här! (fast mattias o segerstedt, är ju också helt sjukt jävla oförklariga!) gash, they'r best. everybody needs some one, someone who change theyr world with just beeing who they are. <3

Kommentarer
Postat av: saraa

du är vacker. fint skrivet också! <3

2010-08-03 @ 19:51:30
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: saraa

sv: du är det hjärtat. jag saknar dej :( <3

2010-08-03 @ 20:21:35
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Jojjo* - Shit happens

Fin blogg :)

2010-08-03 @ 20:27:55
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: jonte

du är fin du måste ha bra självförtroende kram jonte

2010-08-03 @ 22:17:44
Postat av: camilla

precis!! lyssna på miley cyrus-liberty walk!



lev livet tjejen,du rockar!<3

2010-08-03 @ 22:40:17
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: Frida



Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Jag tror du skulle tycka lika. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det är bra.



Direktlänk till inlägget kommer här: http://thefworld.blogg.se/2010/july/ur-ett-brustet-perspektiv.html



Kram!

2010-08-03 @ 22:51:00
URL: http://thefworld.blogg.se/
Postat av: TimmeeyyKing - Roslagens Stolthet <3

Tjena läget ? Fin blogg!

Vill du ha hjälp med hur du kan tjäna någolunda hyggligt med cash på bloggen ?

Jag tjänar pengar på bloggen och lär er andra hur ni lyckas med pengarna!

Glid in på bloggen o klicka in er på mina sponsorers sidor lite först och sen hojtar ni till så lovar jag att hjälpa dig om du är inreserad:)

så gå gärna in på bloggen o rulal ner lite så hittar du alla mina sponsorer , gratisbio , dr.love . Fashion mm :)

du kan få allt de där jag har :)



MVH Timmeeyy

2010-08-03 @ 23:06:23
URL: http://rafeldt.blogg.se/
Postat av: B E C C A S

hej typ? :D

2010-08-03 @ 23:45:07
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0