en skolvecka avklarad ..

Hej på er! varigt lite off de senaste, skolan har börjat satt igång på riktigt och det har ju satt sina spår. som det ser ut nu tycker jag att vi har en riktigt skön klass, but who knows how it will be. ;) hade våran första riktiga musiklektion idag, faktiskt f1 kull! men liksom. blues och jag hör inte ihop, men vad gör man .. känns riktigt kul att komma igång nu! o om fyra veckor är de konsär  .. tahah!  sen har vi då SO där vi jobbar med valet 2010. tråkigast, men ändå skönt enligt mig att jobba pbl , så man är i grupper istället för en och en .. haha! 

just nu sitter jag hemma hos jessica föresten .. sov här i natt och så. haha trevligt det! vi ska försöka oss på o skriva lite musik sen tror jag. nice det!!  och imorn ska jag på NRJ in the park o träffa / se Rasmus seebach. FETT om något! men vi hörs, pusss.

Kommentarer
Postat av: jessi

justee va hände med att vi skulle skriva? HAHA lyckat:)

2010-08-30 @ 13:43:23
URL: http://jessicabieber.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0