ERIK TILL H.E.A.T.


jag tror inte någon har missat att erik är nya sångaren i H.E.A.T. Till en början visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera, men de blev ett stort tår kalas eftersom att jag vet att det leder till att han lämnar sverige. MEN för att se det hela på ett annat sätt så är jag så sjukt jävla stolt över honom. och så glad för hans skull..! Han kommer alltid att vara erik, om han så är i dom häras band, eller med fashion. det jag kommer sakna mest är verkligen alla gig med han + fashion o alla kvällar tillsammans så .. alla låtar, ERIK LÅTAR.. som han inte längre kommer köra. ush. vill inte äns tänka den tanken, men å andra sidan har jag mina misstankar på hur allt kmr bli, & de hoppas jag verkligen för visst ska en stjärna som han nå sin plats även utomlands ? i'll stand by you.

always. 29 september 2009, was the beggining of something so beutiful,something like us

egentligen är heat ett bra band när man lyssnar på dom, dom når inte eriks nivå men hrm.. tror detta kommer bli feddt! what do you think ?  tänk er erik sjunga detta, seriöst .. DE KOMMER BLI GRYMT ÄNDÅÅ ;) but i will miss you so fucking hard.. =(


Kommentarer
Postat av: Annelie

Joo, han har ju defenitivt rösten för det iaf :D and we will ALWAYS stand by his side <3

2010-08-24 @ 18:39:58
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & klädintresserad tonåring!

Jag måste bara säga att du var riktigt söt :)

2010-08-24 @ 20:06:53
URL: http://photography.devote.se
Postat av: Anonym

precis som anneli säger, we will always stand by his side!

2010-08-25 @ 21:28:30
Postat av: Karl-ola S. Kjellholm

Förstår att ni kommer sakna oss.. speciellt mig! ha ha ha.. Ta hand om dig okey?

2010-08-25 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0